Klantkompas
Detailhandel en winkelen › brandalley
Nog niet geclaimd

brandalley

Rang #4885 in Detailhandel en winkelen
Reviews 5 · ★★★★★ 2.4
Niet betrouwbaar volgens ons platform
info@brandalley.be

Reviewsamenvatting

Klanten beoordelen brandalley als Matig, met een gemiddelde van 2.4 op 5 op basis van 5 reviews. 2 reviews zijn duidelijk positief. 3 reviews zijn kritisch. Klanten noemen onder meer: “Outlet-avenue by Brandalley. niet doen!!!!!!!!!!!!! 22/04/2019 heb bestelling geplaatst BESTELLING NR. 13515419-0.Vandaag is 2/07/2019 en nog niet gekregen mijn gekoc…” Anderen zeggen: “late levering en beroerde klantenservice. Het aanbod is erg prima op het eerste oog. Helaas wordt elke bestelling te laat geleverd. Standaard krijg ik de melding bestelling vertra…” Aandachtspunten uit reviews: “niet doen. altijd te laat geleverd retourneren moet op aanvraag, hier reageren ze dan niet op en hebben dan nog het lef om wel na 14 dagen een mail …” Deze samenvatting is automatisch gemaakt op basis van de reviews op Klantkompas.

Wat klanten zeggen over dit bedrijf

N
Nikolay
02-07-2019
★★★★★

Outlet-avenue by Brandalley

niet doen!!!!!!!!!!!!! 22/04/2019 heb bestelling geplaatst BESTELLING NR. 13515419-0.Vandaag is 2/07/2019 en nog niet gekregen mijn gekochte goederen!!!!!!!Schandalig!!!!!!Twee keer e-mail’s naar klantendienst gestuurd en krijg ik geen antwoord.Waardering min 5 sterren !!!!!!!!! Voor Outlet-Avenue Web site Europa.eu Te laat geleverde goederen Ontvangt u de goederen niet binnen 30 dagen of de afgesproken termijn, dan moet u de verkoper daarop wijzen en een aanvullende, redelijke leveringstermijn voorstellen. Als de verkoper u bijv. heeft meegedeeld dat de levering een vertraging van een week heeft opgelopen vanwege problemen met zijn leveranciers, kunt u overwegen die extra week te accepteren. Als de verkoper ook niet binnen de verlengde termijn levert, mag u de bestelling annuleren en heeft u recht op terugbetaling binnen de kortst mogelijke termijn. U hoeft de verkoper niet meer tijd te geven wanneer hij aangeeft niet te kunnen leveren of wanneer de overeengekomen leveringstermijn essentieel is

S
scar
11-01-2019
★★★★★

niet doen

altijd te laat geleverd retourneren moet op aanvraag, hier reageren ze dan niet op en hebben dan nog het lef om wel na 14 dagen een mail te sturen dat retourperiode verlopen is indien je toch kan retourneren moet je heel lang op je geld wachten

J
Jean-Paul Rila
02-06-2018
★★★★★

late levering en beroerde klantenservice

Het aanbod is erg prima op het eerste oog. Helaas wordt elke bestelling te laat geleverd. Standaard krijg ik de melding bestelling vertraagd. Dit kan 1 week tot 4 weken vertraging zijn. Email sturen naar klantenservice heeft geen zin want daar reageert men niet op. Bellen heeft ook geen zin want je komt in een eindeloze wachtrij. Als je iets terug wilt sturen moet je dat eerst aanvragen. Vanuit Nederland naar Frankrijk terug sturen kost 13 Euro die je ook maar eerst eens terug moet krijgen. Geen aanrader dus.

K
klant
08-05-2018
★★★★★

Altijd te late levering

Altijd te late levering, dit wil zeggen soms meer dan een week na hun zogezegde verzend datum. Waarbij je bij tracking dan heel goed ziet dat deze gewoon nog niet zijn aangeboden aan post. Juwelen worden in zakje in enveloppe per briefpost geleverd, en doen dan nog moeilijk dat je deze producten wil retourneren omdat deze beschadigd geleverd zijn. Ik was trouwe klant maar de laatste tijd gaat het van kwaad naar erger

P
Pieters caroline
07-12-2016
★★★★★

Geld gekregen, nog altijd geen levering, wordt constant aan het lijntje gehouden.

Geld gekregen, nog altijd geen levering na 40 dagen wachten, Totaal geen opvolging van de levering, 1 ste maal en laatste maal bestelling voor ons. Zal waarschijnlijk nooit goederen noch geld terugzien. Outlet Avenue.be By BrandAlley Bevestiging van uw bestelling Beste Mevrouw, Dank u voor uw bestelling met het nummer 10853301 op Outlet Avenue. U kunt uw bestelling op elk moment volgen in de rubriek "Mijn account". Je bestelling wordt uiterlijk geleverd op 27/10/16 door de bezorgdienst BPOSTRELAYNL. BESTELOVERZICHT : Artikel Maten Bedrag Instappers - zwart en zilver - Jonak Couleur : Zwart Hoeveelheid: 1 41 45,00 € Gympen - wit - Movel Couleur : Wit Hoeveelheid: 1 41 11,00 € AVEN - Sjaal - zwart en zilver - Oxbow Couleur : Zwart Hoeveelheid: 1 TU 11,80 € Gerealiseerde besparing : 146,20€ Subtotaal 67,80 € Leveringskosten 4,00 € Eindtotaal 71,80 € Outlet Avenue.be By BrandAlley Bevestiging van uw bestelling Beste Mevrouw, Dank u voor uw bestelling met het nummer 10852158 op Outlet Avenue. U kunt uw bestelling op elk moment volgen in de rubriek "Mijn account". Je bestelling wordt uiterlijk geleverd op 27/10/16 door de bezorgdienst BPOSTRELAYNL. BESTELOVERZICHT : Artikel Maten Bedrag Jas - zwart en zilver - Kaporal Couleur : Zwart Hoeveelheid: 1 S 46,00 € Gerealiseerde besparing : 83,00€ Subtotaal 46,00 € Leveringskosten 4,00 € Eindtotaal 50,00 €

Vergelijk in deze sector

Beter beoordeeld in Detailhandel en winkelen

BedrijfScoreReviews
brandalley 2.4 5
dehardloopwinkel 5.0 814
skihut 5.0 558
wellensmen 5.0 423